Kdo to bude všechno počítat? Kdo na to má linku? A kdo bude snášet ty latence? Doporučuji mrknout na diskuzi ze zdroje. Jsou tam zkušenosti z praxe - tohle si dovedu představit tak někde s 100 Mbit linkou, kterou nezabije agregace a latence. Druhá věc je, kolik to bude stát a jak to bude zpoplatněno.
Přiznejme si, licence za hry nejsou zdarma. Elektřina těch server farem, konektivita a support taky něco zblajzne a platit donekonečna výpalné za "zábavu"? Je tu spousta pro, ale i výrazných proti. Pro náš trh je to imho příliš jiné, aby se to (ne)ujalo jako TV on demand. Plus potíže výše...
Odpovědět0 0
Jo, každý si pořídí toto a kdo to potom bude počítat? Kdo doma bude mít klasický PC, když budou mít všichni toto "levné nePC"?
Odpovědět0 0
...ono to v podstatě není nic jiného než interaktivní on-demand tv, ve které se "film" tvoří v real time. všechno k tomu potřebné tu už je. i když teď to zní celé trochu divně, tak za 10 let to bude normální ;-)
Odpovědět0 0
fift
|
26.3.200916:54
Sice to slysim poprvi,ale jsem vuci tomu dost skeptickej. Prece jen ta latence vyresena pomoci algorytmu mi pride zvlastni,asi to bude tak,ze tu "dobu" (ktera bude zalezet na odezve) co to nebude prijimat zadny moje prikazy, bude objekt setrvavat v pohybu,coz muze u nekterych her dost vadit... Jeste se nechame prekvapit,ale stejne. Nemit fyzicky tu hru doma a ani nemit kompa mi prijde zvlastni. :D
Odpovědět0 0
Jojo, už slyším(čtu) ty pařany co poznaji odezvu 2ms od 1ms, vidí imput lag na LCD. Nemít doma vlastní PC, mít rychlou stable přípojku a doufat že se někde nezatoulají packety. Je to ne zvláštní, ale jiný
Odpovědět0 0
Což se není co divit - prodej takovýhle her (tedy přesněji řečeno času na serveru) se bude kontrolovat mnohem snáz než snadno přepalitelné placky s dnešními hrami.
Odpovědět0 0
NRX
|
26.3.20098:44
Povedal by som, že to odbúra pirátstvo úplne, lebo na hranie budeš mať svoj účet a zakúpené/aktivované hry, ktoré fyzicky nebudeš mať u seba nikde nainštalované.
Odpovědět0 0
Hacik
|
26.3.20098:56
Podla mojho nazoru sa piratsvo nevymaze, skor sa bude kradnut identita. Predstavte si, ze mate sam pre seba 100 loginov a hesiel platiacich hracov. Bol by v tom cert, keby boli naraz vsetci on-line. Na jedneho z nich sa vam podari prihlasit... Dokonca si myslim, ze niekto normale moze kupit 1000 licencii na ucty a bude to predavat podobnym pomerom, ako sa robi dnesna agregacia internetoveho pripojenia (napr. preda 40000 licencii). Aspon ja si viem predstavit, ze to bude fungovat a ze by sa taky podnikatelsky zamer v pripade presadenia takehoto pristupu k hram presadil.
Odpovědět0 0
to je vazne pekne, ale ty odezvy bych se trochu bal. hlavne taky je otazkou, kolik se za takovou sluzbu bude cálovat
Odpovědět0 0
otázkou je i to, kde vzít tak "tlustou" stabilní(!) internetovou linku...
Odpovědět0 0
nemyslím si, že by to byla nějaká extrémně tlustá linka, viz dnešní nabídky O2, UPC atd. Spíš mě zajímá vliv latence na hraní. Asi musíme počkat na recenzi:)
Odpovědět0 0
psal jsem o stabilní tlusté lince... o2 dnes nabízí 16 mega jedním směrem (druhým kolik... myslím 512 kilo??) s agregací 1:50 není imho to pravé ořechové pro hru, která chce 5 mega ;-)
Odpovědět0 0
no ale zase většina kapacity asi bude potřeba na download (tahání obrazu) a ne na upload (posílání příkazů, pohybů apod. přes nějakej protokol) takže směrem ven zřejmě nebude potřeba takový vysoký rychlosti.
Odpovědět0 0