Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
26.3.2009, Jan Vítek, aktualita
V dnešní době hráči počítačových her, kteří si chtějí kvalitně na velkých monitorech zahrát nejnovější pecky, utrácejí až nemístné sumy za počítačový hardware a do peněž leze rovněž nemalá spotřeba jejich miláčků. Brzy by se ale měla objevit...
Lukáš Petříček (295) | 29.3.200914:52
Kdo to bude všechno počítat? Kdo na to má linku? A kdo bude snášet ty latence? Doporučuji mrknout na diskuzi ze zdroje. Jsou tam zkušenosti z praxe ­- tohle si dovedu představit tak někde s 100 Mbit linkou, kterou nezabije agregace a latence. Druhá věc je, kolik to bude stát a jak to bude zpoplatněno.

Přiznejme si, licence za hry nejsou zdarma. Elektřina těch server farem, konektivita a support taky něco zblajzne a platit donekonečna výpalné za ­"zábavu­"? Je tu spousta pro, ale i výrazných proti. Pro náš trh je to imho příliš jiné, aby se to ­(ne­)ujalo jako TV on demand. Plus potíže výše...
Odpovědět0  0
Twist3r (2) | 27.3.200923:14
Jo, každý si pořídí toto a kdo to potom bude počítat? Kdo doma bude mít klasický PC, když budou mít všichni toto ­"levné nePC­"?
Odpovědět0  0
Marenek (92) | 27.3.200910:12
...ono to v podstatě není nic jiného než interaktivní on­-demand tv, ve které se ­"film­" tvoří v real time. všechno k tomu potřebné tu už je. i když teď to zní celé trochu divně, tak za 10 let to bude normální ;­-)
Odpovědět0  0
fift | 26.3.200916:54
Sice to slysim poprvi,ale jsem vuci tomu dost skeptickej. Prece jen ta latence vyresena pomoci algorytmu mi pride zvlastni,asi to bude tak,ze tu ­"dobu­" ­(ktera bude zalezet na odezve­) co to nebude prijimat zadny moje prikazy, bude objekt setrvavat v pohybu,coz muze u nekterych her dost vadit... Jeste se nechame prekvapit,ale stejne. Nemit fyzicky tu hru doma a ani nemit kompa mi prijde zvlastni. :D
Odpovědět0  0
f.low (14) | 26.3.200923:41
Jojo, už slyším­(čtu­) ty pařany co poznaji odezvu 2ms od 1ms, vidí imput lag na LCD. Nemít doma vlastní PC, mít rychlou stable přípojku a doufat že se někde nezatoulají packety. Je to ne zvláštní, ale jiný
Odpovědět0  0
tv (56) | 26.3.20098:27
Což se není co divit ­- prodej takovýhle her ­(tedy přesněji řečeno času na serveru­) se bude kontrolovat mnohem snáz než snadno přepalitelné placky s dnešními hrami.
Odpovědět0  0
NRX | 26.3.20098:44
Povedal by som, že to odbúra pirátstvo úplne, lebo na hranie budeš mať svoj účet a zakúpené­/aktivované hry, ktoré fyzicky nebudeš mať u seba nikde nainštalované.
Odpovědět0  0
Hacik | 26.3.20098:56
Podla mojho nazoru sa piratsvo nevymaze, skor sa bude kradnut identita. Predstavte si, ze mate sam pre seba 100 loginov a hesiel platiacich hracov. Bol by v tom cert, keby boli naraz vsetci on­-line. Na jedneho z nich sa vam podari prihlasit... Dokonca si myslim, ze niekto normale moze kupit 1000 licencii na ucty a bude to predavat podobnym pomerom, ako sa robi dnesna agregacia internetoveho pripojenia ­(napr. preda 40000 licencii­). Aspon ja si viem predstavit, ze to bude fungovat a ze by sa taky podnikatelsky zamer v pripade presadenia takehoto pristupu k hram presadil.
Odpovědět0  0
PFhawk (15) | 26.3.20091:57
to je vazne pekne, ale ty odezvy bych se trochu bal. hlavne taky je otazkou, kolik se za takovou sluzbu bude cálovat
Odpovědět0  0
mario.von.d (4) | 26.3.20096:48
otázkou je i to, kde vzít tak ­"tlustou­" stabilní­(!­) internetovou linku...
Odpovědět0  0
SirSpook (2) | 26.3.20098:14
nemyslím si, že by to byla nějaká extrémně tlustá linka, viz dnešní nabídky O2, UPC atd. Spíš mě zajímá vliv latence na hraní. Asi musíme počkat na recenzi:)
Odpovědět0  0
mario.von.d (4) | 26.3.200923:28
psal jsem o stabilní tlusté lince... o2 dnes nabízí 16 mega jedním směrem ­(druhým kolik... myslím 512 kilo??­) s agregací 1:50 není imho to pravé ořechové pro hru, která chce 5 mega ;­-)
Odpovědět0  0
Dojigiri (52) | 27.3.200922:25
no ale zase většina kapacity asi bude potřeba na download ­(tahání obrazu­) a ne na upload ­(posílání příkazů, pohybů apod. přes nějakej protokol­) takže směrem ven zřejmě nebude potřeba takový vysoký rychlosti.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.